2017 Bohem Gelin Saç Modelleri



İlgili resimTarzlar arasında en rahat, en dikkat çekici ve en farklı 
olanı bohem saç stili 2017'nın modası oldu.Özelliklede gelin saç modelleri dikkatimi çekti ve çok ama çok beğendim.Ben zaten hep böyle birşey düşünüyordum salınık olmalı saç yada yarı salınık .Yanda ki resim benim favorim oldu :) Nasip ederse bende böyle birşey yaptırmayı düşünüyorum.Neyse çok konuşmayım örnek modelleri sizlerle paylaşayım.











bohem gelin saç  modeli ile ilgili görsel sonucu



İletişim skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

4 yorum

  1. Hepsi harika, kır çiçekli taçlarla daha bir güzel oluyor hele ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :) Takmak nasip olur İnşallah birde çekilişim var beklerim :))

      Sil
  2. Salık,dalgalı saç modellerini çok beğeniyorum ama benimki pek bir alakasız bir şey olmuştu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinde salınıkmıydı merak ettim :) Bakalım benim nasıl olacak

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim