Fatofotofan'da Blog Logo Çekilişi

ÇEKİLİŞE KATILIM ŞATLARI:
GFC'den (sağ tarafta bulunan bu siteye katılın butonu) takip ederek, yorumlara hangi kullanıcı adı ile takip ettiğinizi ve mail adresinizi yazmak.

EK HAKLAR:
1.)Blogunuzda görseli ile çekilişi paylaşmak (+3) hak
2.)Facebook'ta takip,görseli ile birlikte paylaşmak (+1) hak (https://www.facebook.com/fatofotofan)
3.)Twitter'da takip ,görseli paylaşmak (+1) hak ( https://twitter.com/fatofotofan)
4.İnstagram'dan takip,Fatma_Avunduk (+1) hak
5.Pinterest'den takip Fatofotofan (+1) hak
5.)Google'da görseli ile paylaşmak (+1) hak

Paylaştığınız linkleri yoruma yazmayanlar dikkate alınmayacaktır.
Kazanana bloğu için logo tasarlıyacağım üstelik çizimim ile örnekteki gibi*

Kazanan 1 kişi olacaktır ve kazanan random.org ile belirleyeceğim ;)
Son gün 15 Ocak 2015



İletişim skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

10 yorum

  1. Hemen gordum ve katiliyorum zaten takipteyim ayriyetwn 3 google+ hesabim war oralard hemen paylasiyorumm

    Hadi hayrlisi baklmmm

    YanıtlaSil
  2. Yaaa ben hn hepsinde paylastim ama linkleri nasil paylasacagim bilmiyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Url adresi yani ( http) ile başlayan adresi kopyala yapıştır buraya

      Sil
  3. Ben geldim blogunuzu yeni kesfettim takibe aliyorum bense cok eski olmayan bloguma beklerim :) bakimlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz etkinliime sizde katılabilisiniz

      Sil
  4. ben zaten takipteydim hocam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresinizi de yazın işlem tamamlansın

      Sil
  5. Seni adim dim takipteyim :)) Kuzum corbada tuzum bulunsun.İnsallah bana cikar :D hemen gerekli yerlerde paylasiyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim birde linkleri buraya koyup email adresini yazarsan tam olacak şeker :)

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim