Sevdiğim Reklamlar

Ben pazarlama bölümü mezunu olarak az reklam senaryosu yazmadık ve reklamcılık dersimiz vardı.O zamandan bu yana reklamları incelerim.Ve yaratıcı ve unutulmayan reklamları sizlerle paylaşmak isterim.İyi seyirler :)



Lg Reklamı

Mavi Reklamı


8 Mart Kadınlar Günü 

Anadolu Sigorta

Kent Reklamı

Molfix Reklamı


Auris Reklamı

İstikbal



İletişim: Instagram: https://instagram.com/fatma_avunduk/ Twitter: https://twitter.com/fatofotofan Snapchat: fatofotofan Mail: gonca4320@gmail.com

You Might Also Like

6 yorum

  1. Lg Reklamı, Kent reklamı ve 18 mart kadınlar günü Reklamı, Anadolu Sigorta reklamları gerçekten çok güzel ve anmalı çekilmiş reklamlar Bende bu reklamları seviyorum :) EMEĞİNE Sağlık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim gerçekten bunlar hafızaya kazılmış reklamlardan bazıları.

      Sil
  2. Güzel reklamlar Maviyle 8 mart kadınlar gününü bende beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen güzel ve anlamlı reklamlar.

      Sil
  3. Anadolu Sigorta reklamı gerçekten güzeldi. Ben de pazarlamaya ve reklamlara meraklı bir ticaret öğrencisi olarak takip etmeye çalışıyorum. Hatta yakın zamanda buna benzer bir konu paylaşmayı düşünüyordum.
    Elinize sağlık, güzel bir derleme olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim,yeni yazınızı merakla bekliyorum.

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim