Eylül Tatili -Kemer

Uzun zamandır bu tatile ihtiyacım vardı.Sonunda yaz bitmeden Kurban Bayramın 5 gününü tatil yapmak için değerlendirdik.Antalya Kemer'e bağlı Kiriş e gittik.Hotel 3 yıldızlı, ismi Blue Sky. Hotel hizmetlileri güler yüzlüydü çok memnun kaldım lakin yemekler pek güzeldi diyemem özellikle çayı seven biri olarak hiç beğenmedim. Çay hasret kaldım. Ama onun dışında temiz bakımlı güzel bir hoteldi. 
Çıralıya otobüs turu yaptık hatta ulupınara bayıldım. Derenin üstünde çarmakta yemek yiyorsunuz. Doğa ile başbaşasın.Birde Yat turu yaptık ordada Olimpos'a gittik tarihi yerleri gördük. Kısacası tatil çok güzeldi bana çok iyi geldi ve sanki beni değiştirdi buna ihtiyacım varmış onu anladım. Bir başka seferde görüşmek üzere. 














İletişim: Instagram: https://instagram.com/fatma_avunduk/ Twitter: https://twitter.com/fatofotofan Snapchat: fatofotofan Mail: gonca4320@gmail.com

You Might Also Like

6 yorum

  1. Oralar cennet bence... Antalya' da kaş'da yaşayanlar yaşlanmaz bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaş'ı da görmek isterim :) Çok haklısınız.

      Sil
  2. Ne güzel bir tatil olmuş, keyfiniz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ,gerçekten en iyi tatillerimden biridir diyebilirim.

      Sil
  3. Denizin rengine bayıldım gerçekten :)
    Blogunuzu yeni keşfettim takibe aldım bende beklerim.

    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim