Alacakaranlık Aşkı




Unutulmaz efsane Alacakaranlık Efsanesi bilmeyen varmı bilmiyorum.İlk başta kitap olarak sesini duyurdu sonra dünyada en çok satılanlar arasında girdikten sonra beyazperdeye uyarlandı.Ben 2008 den beri hayranıyım bu kitabın ve filmin.Sene olmuş 2016 hala tutkunuyum.Ellie Goulding "Bittersweet" ile en son film için klip çeken şarkıcımızdan biri  ve çok güzel bir klip çok güzel bir şarkı olmuş.Sizlerle paylaşmadan edemedim.Orijinal klibi ilki ,ikincisi ise benim yaptığım bir klip.Alice Cullen'in hayatını anlatan bir kurgu yapmıştım.
İyi İzlemeler.



Film hakkında diğer yazılarımı okumak için tıkla
İletişim: Instagram: https://instagram.com/fatma_avunduk/ Twitter: https://twitter.com/fatofotofan Snapchat: fatofotofan Mail: gonca4320@gmail.com

You Might Also Like

4 yorum

  1. Halaa canim skldıgında acar bakarim. Yada otobusde seyahat ederken filmlerin arasinda mutlaka oluyor.hic kacirmam hic de sklmam izlemekten

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle aynı fikirdeyim :)Yaptığım klibi izledinmi,nasıl buldun?

    YanıtlaSil
  3. Filmini ben de izlemiş ve beğenmiştim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenilmeyecek gibi değilki :)

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim