Sessiz Kaldım'ın Not Defteri

+yağmur beyaz namı değer  http://sessizkaldim.blogspot.com.tr/ un sahibi Özlem hanımın not defteri.Blog çekilişimin kazananıdır kendisi.Çok güzel hayata dair yazılar yazıyor bu defter ona iyi denk geldi her an yanın olur inşallah ve sevgi dolu yazıları ile doldurur bu defteri.Eğer sizinde böyle not defteriniz olmasını isterseniz sipariş ve bilgi için whatsapp 05542038995 den mesaj atabilir yada fatofotofan@gmail.com dan email atabilirsiniz.
Defter a6 ebatında isme özeldir hazır çizimlerimden seçebilirsiniz kapağı için yada size özel çizimde yapılabilir.Sevgiyle kalın 💕
İşte diğer defterlerim:
Kişiye Özel Çizimli Defterler
Düğün Anı Defteri
İsme Özel Defter
Ünlü Defterleri
Tarif Defteri
Çocuk için İsme Özel Defter

You Might Also Like

6 yorum

  1. Güzel bir etkinlik bence. Ben not defteri tutmuyorum. Be pek ilgimi çekmiyor ama sevenler için çok güzel bir proje

    YanıtlaSil
  2. Kendisine özel yapılmış olması bile kulağa hoş geliyor insanın ellerinize sağlık severek kullanmasını dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Güzel anılarla doldursun bu defteri inşallah :) Ellerine sağlık dostum yine harika bir çalışma olmuş ^^

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim canım benim Tekrar emeklerine ellerine sağlık Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Rica ederim .Çok sevindim güzel yorumlarınızı görünce.

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim