İlk kez Kendimle Sinemaya Gittim


Bir kitapta okudum özgüveni arttırmanın bir yoluda tek başına sinemaya gitmekmiş.Bende ilk kez kendimle  sinemaya gittim.Gerçekten çok rahat oluyormuş.Kendi kendinle hangi sinemayı izleyeceğine dair karar veriyorsun.Benim çok sevdiğim Şirinler'in son filmi Kayıp Köy'ü seçtim.Zaten onu çok seviyorum işte içimdeki çocuk ölmemiş buna sevindim.Salonda sadece 2 aile vardı birde çocukları, koskaca sinemada toplam 5 kişi vardık.Benim bulumduğum bölümde kimsecik yoktu  sadece arkamda olmaları. Sanki sinemada tek başınaymışım izleme hissi verdirdi.Yanıma bir mısır aldım büyük boydan .Harikaydı filmde çok güzeldi 3d gözlükle izliyorsunuz.Hani sinemaya giderseniz birde çocuklarınız varsa gidin derim ama benim gibi tek başınıza da gidebilirsiniz.Gülün ağlayın izlerken filmi.Sinemadan çıktıktan sonra mağazaları gezdim.Flo mağazasına uğradım bir çift ayakkabı hediye ettim kendime.Bu aralar son günmüş sendromu var bende yani yaşamadığım yapamadığım şeyleri şimdiki cesaretimle gerçekleştirmeye başladım dileklerimi bana öyle geliyor.Hayat kısa bencede imkan varken yaşamalı doya doya...
Başınızı ağrıttım kusura bakmayın.Biraz sizle dertleşmek istedim.Belki sizede iyi gelecektir öyle umuyorum.İyi hafta sonları dilerim.Yarın oy kullanmayı unutmayın :)

You Might Also Like

17 yorum

  1. İçimizdeki çocuk hep yaşasın. Ne iyi etmişsin... Ben tek başıma hiçbir şey yapmayı sevmiyorum. Özgüven sorunum mu var acep:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence denemelisin yani o sayede kendinle barışık oluyorsun ben o günden beri hayata bakış açım olumlu yönde değişti.İçindekinin özü Yaradanın yarısı sonuçta yanlız değilsin.:)

      Sil
  2. İnsan bazen tek başına yaptığı şeylerden zevk alabiliyor. İyi de geliyor. Bazı şeyleri düşünme ve kendini sorgulama fırsatı buluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende o düşünceye vardım.Kesinlikle arada insanın yanlız kalması lazım bazı şeyleri uzaktan görmek için farkına varıyorsun kendinin.

      Sil
  3. ne güzel yapmışsın ben de tek başıma gitmeyi seviyorum sinemaya büyük keyif ya hele popkornlaa hele yazın klimalı salondaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede iykide yapmışım eğlenmek her türlü yeterki içten gelmeli ve yaşamalı yer mekan kimle önemli değil.

      Sil
  4. Ben de çoğu kez kendimle gidiyorum sinemaya :)

    YanıtlaSil
  5. Bazen insan istiyor arada baş başa kalmak iyi geliyor kendinle bende çok severim şirinleri En kısa zamanda gitmek istiyorum inşallah güzel bir gün olmuş senin içinde canım benim sevgiler 😊😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle bencede sonuna doğru ağlattı beni ama finali gayet güzeldi birlik ve sevginin önemini vurguluyor.

      Sil
  6. Allah korusun canm benm o nasil söz.Ama her zaman böyle kendine vakit ayir cok yogun oldugun icin yoruyor bu tempon seni dikkat et oldumu 😘💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam canım tabiki beni düşündüğün için teşekkürler Özlemcim.

      Sil
  7. Bende sevgi hastalığı var ve sürekli birilerine bağlı olma hissi. Ben gitmezdim sanırım kaldı ki ben tek başına yemek yemeyi bile sevmem ☺ O yüzden senin açından iyi olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tercih meselesi tabi ama denemekte fayda var :)

      Sil
  8. Bazen insanın tek başına kalıp kendi kendine zaman geçirmesi gerekiyor. Ne güzel olmuş her zaman bu fırsatlar bulunmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bu fırsat her zaman bulunmuyor :) Planlamayacaksın aslında anı yaşayacaksın işte.

      Sil
  9. Ben de severim tek basima bir seyler yapmayi...

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim