Kişiye Özel Anime Çizimli Tişört


Size güzel bir hediye önerisi.İster kendinize ister sevdiğinize yaptırın.Fotoğraftan esinlenerek anime karakterinizi çiziyorum.Anime çizimin tanımını burada yapmıştım.
Bu çizimi tişört olarakta tasarlıyorum.İster çizimi email ile alıp tişört olarak siz bastırın isterseniz ben matbaaya bastırayım.

Bunlara da göz atabilirsiniz.




Çizimli tişörtleri sever misiniz?Giymeyi tercih eder misiniz?Yorumlarınızı bekliyorum.




fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

7 yorum

  1. harika gözüküyor , her zaman ki gibi :)

    YanıtlaSil
  2. Yine harikasın canım. Çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Ya ne kadar yeteneklisin kuzum <3 :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım benim :)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için :)

    YanıtlaSil
  6. Bir hediye olarak çok güzel bir fikir bence. Orijinal her şeyi giymeye bayılırım zaten, sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim