Sevgililere özel Takvimli Yastık

Merhaba canlar;
Hoşgeldiniz bloğuma :) Nasılsınız?
Sevmek sevilmek ne güzel...Hayatın özeti bu sanki.Sevmeden hiç bir şey yapmak istemiyor insan.İşte sevdiği insanı mutlu etmeyi sevindiği için böyle güzel ölümsüz şık bir hediye arar.Öyle bir aklında yer edinsin ki bu hediye unutamasın devamlı hatırlatsın.O yüzden sevginin hayattaki yerini anlamış olur insan.Bende çok ama çok sevmek istiyorum ve sevilmek böyle güzel hediyeler etmek ,almak ne güzel yaa imreniyorum ve bende tatmak istiyorum evrene mesajım umarım ulaşmıştır :)
Eee sizde mesajım ulaşmıştır umarım :)
Sipariş ve bilgi için altta adreslerim var.
❤❤❤




Çizim ve  tasarım bana aittir.
Kişiye özel renkli portre,karakalem siparişi alıyorum.Bu yastıkta kişiye özel çizimli özel gününüzü gösteren takvimli yastıktır.



fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

10 yorum

  1. bu konsept şu sıralar bana pek uymasa da ellerine sağlık :)))))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir hediye alternatifi bu. Ellerinize sağlık :-)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım. Blogunu takibe aldım banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ne güzelmiş kuzumm, fikre de aynı zamanda bayıldım evlilik yahut yıl dönümleri yapılabilir :))

    YanıtlaSil
  5. Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim bende ziyarete geleceğim.

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim