cat

İsme Özel Kedili Defter

Kedi çizimli kişiye özel defter.Bilgi için iletişim adresimden bana ulaşabilirsiniz.

Merhaba bloğuma hoşgeldiniz;
Bloğumun temasını yeniledim.Nasıl buldunuz?Dün 4-5 saat sanırım bloğun temasıyla uğraştım.Daha eksiği var logosu değişecek bazı sliderler değişecek.Ama değdi diye düşünüyorum benim gözüme güzel göründü.
Blog temasını aslında ben tasarlamıyorum internette araştırdım.Bana sorularınız oldu çünkü tasarlıyor musun diye.Hani sizde yapabilirsiniz ama tedbir almak için önceki temanızı yedeklemenizi öneririm.Hatta ben ona özel bir paylaşım yapayım sizler için.Haa bazı yerlerde grafik tasarım işi istiyor kendinize özel değiştirmelisiniz.Hayal gücünüze kalmış.Görsel tasarım yani logo,header,slider gibi çalışmaları bende yapabilirim blog takipçilerime uygun bir anlaşma yapabiliriz onun için iletişim adresim altta.Hediye etmek isterim ama bende saatlerimi veriyor ,gözlerim yoruyor kısacası emek veriyorum buda zaten benim işim bundan para kazanıyorum.Tek başına çalışınca ancak yetiştirebiliyorum .Ne olursa olsun işimi sevgiyle aşkla yapıyorum yorulması yanında cabası.Emeksiz iş olmuyor.
Ve Blog temalasrı için size sevdiğim bir sitenin adresini veriyorum.Hatta bu temayı buradan indirdim.
Yine sorunuz olursa yoruma yazabilir yada email ile bana ulaşabilirsiniz.
Sevgilerimle.



Not:Kişiye özel chibi çizimi yapılır.İletişim 


fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

13 yorum

  1. güzel bir blogun var..başarılı olacağına eminim..dediğin gibi hediye olabilir ama emeğin karşılığını da almalısın.. :)

    YanıtlaSil
  2. Çalışmalarını takip ediyor ve takdir ediyorum kuzum, daha güzel yerlere geleceğine inanıyorum bitanemm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlemizin Rabbim gönlüne göre versin.Çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. Tasarımlarının hepsi birbirinden güzel ya 😍

    YanıtlaSil
  4. Yeni tema çok güzel, güle güle eskit canım :)

    YanıtlaSil
  5. Kedili defter çok şeker olmuş.Yeni temanız da hayırlı olsun.Güle güle kullanın.
    Hazır tema yüklemek isteyenler için 5 ayrı konuda resimli olarak anlattığım detaylı bir yazı serim var.İsteyen arkadaşlarımız bu yazı serisini takip ederek çok kolay şekilde hazır tema indirip ,yükleyebilirler.

    http://www.sosyalmedyakafe.com/2017/02/blogger-hazir-tema-indirme-resimli-anlatim.html

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum yorumladım bile o paylaşımınızı. Faydalı bir yazı olmuş.

      Sil
  6. çok beğendim bu kapağı :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim