Hediye Çizim Çekilişime Buyrun / SONUÇLANDI!

Merhaba ,bloğuma hoşgeldin.
Kazanan  herteldenşef   

Uzun süre çizim hediyeli çekiliş yapmıyordum.Bende hem doğum günüm hediyesi olarak hemde yılbaşı hediyesi olarak yapmak istedim.Kazanan bir takipçime fotoğrafından esinlenip bu şirin çizimden yapıyorum .

ÇEKİLİŞE KATILIM ŞATLARI:
GFC'den (sağ tarafta bulunan bu siteye katılın butonu) takip ederek, yorumlara hangi kullanıcı adı ile takip ettiğinizi ve mail adresinizi yazmak.

EK HAKLAR:
1.)Blogunuzda görseli ile çekilişi paylaşmak (+3) hak
2.)Facebook'ta takip,görseli ile birlikte paylaşmak (+1) hak (https://www.facebook.com/fatofotofan)
3.)Twitter'da takip ,görseli paylaşmak (+1) hak ( https://twitter.com/fatofotofan)
4.)Google'da görseli ile paylaşmak (+1) hak
5.İnstagram'da beni takip etmek @fatofotofan  (+1) hak

Paylaştığınız linkleri yoruma yazmayanlar dikkate alınmayacaktır.

Kazanan 1 kişi olacaktır ve kazanan random.org ile belirleyeceğim ;)Katılım için ülke farketmez.Çizimi email ile gönderiyorum.
Son Katılım 1 Ocak 2018.
Bol Şans.




fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

12 yorum

  1. Hihi, nasıl da tatlı bir çizim :) Katılıyor ve duyuruyorum o halde, herkese bol şans :)

    -herteldenşef/ serifed38@gmail.com
    g+, https://plus.google.com/104178911808092202875/posts/cF9h1Jq4emm

    YanıtlaSil
  2. Ben katılmayacağım ama yine de paylaşacağım, destek olmak istiyorum sadece :);
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum çizimlerine o kadar ustaca ki, maşallah hani videosunu izledim elinle çiziyorsun gözlerimle gördüm, bu kadar güzel el çizimini tebrik ediyorum.:)

    YanıtlaSil
  4. email adresini pek kimseyle paylaşmıyom,bu konuda çok sıkıntı yaşamıştım..🤔ama senin paylaşımlarını zaten google+'da her zaman paylaşıyom..🙂 bu çizimde gerçekten çok şekermiş..adına şeker kız diyesim geldi..😀 emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel bır cekılıs olmus canımm

    YanıtlaSil
  6. Meryem Avcı olarak katıldım kuzumm :))

    YanıtlaSil
  7. Googlede görseli paylaşarak ben de çekilişe katılmış oldum :) Mutlu yıllar herkese...

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim katıldığınız için ;)

    YanıtlaSil
  9. Ecem Çeşmeciler/Girly Video Diaries
    kcecem@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Katılmak istiyorum <3

    Fatma Gökmen / Lovviez

    fatmagokmen@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim