Sosyal Medya Avatarını Çizeyim

Chibi Çizimi 
 Merhaba değerli okuyucum. Nasılsın, ben de iyiyim bugün kargo ve matbaa ișim var çarşıya çıkmadan geç kalınmış postlarımı yayınlayayım dedim.
Bir durumdan bahsedeyim. Yorumlarınızı geçmiş günümüze okuyarak sırayla onaylayıp size dönüş sağlıyorum. Yorumum gözükmüyor bir sıkıntımı var demiştiniz ondan belirteyim dedim. Baya yoğun geciyor bu aralar ve bende değerli yorumlarınızı aksatmadan tek tek dönüş sağlıyorum. Ilginiz için tesekkür ederim baya yorum var azcık şimarayım 😊

Konuya gelecek olursam sosyal medya hesaplarınıza özel çizimli avatar kullanmak ister misiniz  Sadece size özgü. Ve her yerde aynısını kullanabileceğiniz bir avatar olsun diyorsaniz benimle irtibata geçebilirsiniz. Hayalinizdeki avatarı tasarlamak isterim.
Detayli bilgi için Iletisim adreslerimden bana ulaşabilirsiniz.


Illustration çizimi 




fatofotofan@gmail.com
whatsapp:05533463243

You Might Also Like

8 yorum

  1. güzel çizimler olmuş başarılar :)

    YanıtlaSil
  2. güzel bir fikir ileride düşünebilirim :)

    YanıtlaSil
  3. ayyy kolaylıklar sanaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Benimkini de çizmiştin çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  5. evt yoğun iş temposu nedniyle yorumlarn yayınlanmamsı tabii zor bi durum..yorumlar yayınlanırsa pelki müsterler de artabilir cünkü harika cizleriniz var,tebrik ederm güzel çizmler emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim