Evde Kolay Broş Yapımı /Brooch making at home | Fatofotofan Tv

Evde Kolay Broş Yapımı /Brooch making at home | Fatofotofan Tv


Merhabalar efendimmm Fatofotofan tv Kanalıma hoşgeldiniz. Bu videomda evde nasıl kolay broş yapılır onu gösteriyorum sizlere.Bir hatam olduysa affola. Malzemeler: -Faber castell multimark 1525 (Bu kalem Kutuda Sanat Var 2017 Eylül Kutusunda var.Bu videomda göstermiştim - Alüminyum Folyo -Makas -Silikon Yapıştırıcı -Resim kağıdı yada a4 kağıdı -Şeffaf plastik -Çatal iğne -Tutkal -Ütü Videoyu beğendiyseniz ABONE OLMAYI UNUTMAYIN

Youtube sayfamda yorum yazarak deste olmak ister misiniz ?
https://www.youtube.com/watch?v=_e1IF3QElyA



Montaj Bloggif oluşturulan



fatofotofan@gmail.com


açıklama


Whatsapp

You Might Also Like

40 yorum

  1. Çokkkk şirin olmuş..Çizimlerini zaten beğeniyorum,kendin yap projelerin bir ayrı harika :)

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş canım vakit bulursam deneyebilirim ben de :)

    YanıtlaSil
  3. Canım böyle farklı tasarımlar hayal gücümümüzü ve çocuklarla birlikte çalışmayı arttırıyor.Kızlarım ile birlikte yaptık..Harika oldu.Şimdi artık kendi broşlarını kullanıyorlar.Sana da çok teşekkür ediyorlar ve selam gönderiyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok sevindim acaba benimle görseli paylaşabilir misiniz broşların hatta kızlarınızla olsa ellerinde broşlar.Çok mutlu olurum fatofotofan@gmail.com a atabilirsin.

      Sil
  4. Emeğine sağlık canım. Her şeyden önce el emeği var güzel olmaması mümkün değil :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir çalışma olmuş. Özellikle çocuklar için çok keyifli olabilir. Kanalınızı takibe aldım bu arada. Sizden öğrenecek güzel şeyler var. :)

    YanıtlaSil
  6. Ben boş durmayacağım diyene yapılmayacak şey yok ;)

    YanıtlaSil
  7. Kendin yap herşey çok güzel bence. Çocuklara etkinlik bile olur bu şekilde 😊

    YanıtlaSil
  8. Valla bayildim süper 👍🏻 kanalına abone olmaya gidiyorum

    YanıtlaSil
  9. Çok şirin..yaparmıyım;nıck üşenirim ben D:

    YanıtlaSil
  10. Yaa bayıldım ben bunlara :) Emeğinize sağlık harika olmuşlar.

    YanıtlaSil
  11. Paylaşımınız, anlatım diliniz çok hoş. Hele benim gibi çocuk ruhlu yetişkinler için böyle keyifli, tatlış mecralar bulmak kolay değil:) Abone de oluyorum size. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum iyki geldiniz hem bloğuma hem de youtube kanalıma :)

      Sil
  12. Great post.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  13. Cok tesekkürler böyle sanatın dahil oldugu üretimleri seviyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,
    Blogunuzu takip ediyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Aklımda bulunsun, kesin denerim ileride :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer denersen benimle fotoğrafını paylaşırsan sevinirim 😁

      Sil
  16. Ay harika bir çalışma olmuş :)

    YanıtlaSil
  17. En kısa zamanda deneyip bir fotoğraf paylaşacağım sizinle :) Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. çizimlerini zaten çok beğeniyorum bu broşlarda çok şeker olmuş

    YanıtlaSil
  19. çok güzel tasarım olmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel fikirler teşekkürler.

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel çok hoş olmuş. Tebrikler :) Sanat dolu günler :)

    YanıtlaSil
  22. ne güzel broşlar,emeğinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  23. Videonuzu direk buradan izleyemiyoruz Youtube'a yönlendiriyor, öbür türlü açılmıyor.(youtube ayarlarınızdan dolayı) Haberiniz yoktur belki diye söyliyim dedim

    ve teşekkür ederim çizim konusunda berbat olsam da çizebilen birisine yaptırtıp denemek istiyorum :D çöp adam bile çizmek en büyük sanat eserim sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırmızı play tuşuna basıyor musunuz oradan açılması lazım yada sayfayı açtığınız uygulamadanda kaynaklanabilir yani desteklemiyordur. Bende çünkü açılıyor.İlginiz için sağolun.
      .
      Olsun siz yinede deneyin ruh haline göre resim güzelleşir yani ilham ile duygularınızı resime dökebilirsiniz 😊🎄🙏

      Sil
  24. bana ilham verdin bu çalışmanla.etwinnig projemdeki sevgi temam için çocuklarımla uygulayabiliriz bunu.süper.teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim