Fatofotofan 2019 Masa Takvimi / 2019 Desk Calendar


şirin 2019 Masa Takvimi

Fatofotofan 2019 Masa Takvimi 


Merhabalar sevgili okuyucum.
2019 masa takvimi kreaksiyonumu tamamladım.Şimdiden siparişler gelmeye başladı bile. Ayaklı masa takvimidir.Ebatı 10,5x14,8 300 gr lık kalın kağıttır.
fiyatı 30 tl 
Not: Çizim ve tasarım bana aittir.




cute calendar 2019

şirin 2019 Masa Takvimi

Fatofotofan 2019 Masa Takvimi

Tüm ayları içeren takvimlerim bu videoda mevcut.






Montaj Bloggif oluşturulan

fatofotofan@gmail.com

Takvim siparişi için

Whatsapp

You Might Also Like

16 yorum

  1. çok eğlenceli ve şıklar!ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. harika taarımlar elinize sağlık bayıldım...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Eline, gönlüne sağlık, pek bi ciciler...

    YanıtlaSil
  4. gene çok güzel bir çalışma

    YanıtlaSil
  5. Bu sene banada lazım masa takvimi bulamazsam parayla alıcam bulursam almayacağım.Çok şapşik bunlar:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür canim ⛄😊benim takvimlerden düşünürsen yardımcı olaree 😂

      Sil
  6. Ne kadar güzel bir yetenek. Çok sevimli olmuşlar♥♥

    YanıtlaSil
  7. Çok şirin bir çalışma olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Ya canim ne kadar beceriklisin masallah💖

    YanıtlaSil
  9. Muhteşem görünüyorlar ama maalesef artık pek takvim göremez olduk. Teknolojinin hayatımızdan yavaş yavaş çıkardıklarından biri de takvim oluyor sanırım.

    YanıtlaSil
  10. Selam, Harika olmuş bayıldım. Bloğunuzu yeni keşfettim ve takipteyim kendi bloğuma da bekliyorum. Sevgiyle kalın 🌸🌸 Paylaşımlarınızı bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bloğuma hoşgeldiniz.Hemen geliyorum.⛄

      Sil
  11. Çok keyifli bir bloğunuz var. Tasarımların her biri olağanüstü, elinize yüreğinize sağlık.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim