Çalışma Ortamında Motivasyonu Arttıran Kokular


Merhaba bloğuma hoşgeldin sevgili sanat sever dostum.Bu yazımda çalışma ortamınızda bulundurmanız gereken kokulu mumlardan bahsedeceğim :)
Bende çalışma ortamımda vanilya ve gül kokusu karışık mum kullanıyorum inanın kokusu muazzam ve çok iyi geliyor rahatlatıyor huzur içinde işinizi yapıyorsunuz.Ve sizler için pozitif hissettirecek kokulu mumları araştırdım.Dilerim işinize yarayacak 🌸
kokulu mumlar faydaları


Vanilya Aromalı Mum:

vanilya aromaları mumlar yakarak mutlu ve rahatlatıcı bir ortam elde edebilirsin.

Lavanta Aromalı Mum

Lavanta yağının sakinleştirici ve yatıştırıcı özelliği bulunmaktadır. Yağının rahatlattığı gibi kokusu da yatıştırma konusunda son derece etkilidir. Sinir sisteminizi yatıştırır ve ruh sağlığınızı korur.
vanilya kokusu


Limon Aromalı Mum :

Japon bilim adamlarına göre limon kokusunu her gün içinize çekmek konsantrasyonunuzun artmasına ve zihinsel aktivitelerinizin daha iyi çalışmasına sebep oluyor

Gül Aromalı Mum:


Gül kokusu altında olmanın, hafizayı güçlendiriyor  ve yeni bilgileri de kayıt altıda olmasını sağlıyor.

Not:Sizinde tavsiyeleriniz varsa lütfen paylaşın benimle. Sevgiler 🌸😊

You Might Also Like

10 yorum

  1. Önemli ipuçları için editöre teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  2. Bu paylaşım harika olmuş. Gerçekten de güzel kokular insanı başka bir aleme götürüyor. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Lavanta uyku getirmiyor mu yaa... Limon iyi olabilir bak aklımda olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baş ağrısına iyi geliyor,ben kullandım lavanta kokusunu uyku getirmedi ama bilmiyorum ki :)

      Sil
  4. güzel kokular tavsiyeniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Tüm kokuları çok severim, kokulu mum hiç kullanmıyorum ama deneyecegim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence dene havada bir yumaşıklık ,sakinlik oluyor tavsiye ederim :)

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim