Nisan Ayı Paketi *Gecikmeli bir Post


Merhaba :) 2020 bahar aylarındayız.Dünyanında etkisi altında olduğu bir koranovirüs belasını yeneceğimiz günler yaşıyoruz. Tedbiri elden bırakmazsak kolay bir şekilde atlatacağımıza canı gönülden inanıyorum.Zaten bir musibet. Rabbimin takdiri ne diyelim dilimizden şükürü hiç eksik etmeyelim.Bugünler en kötü günlerimiz olsun .

Huzurlarınıza size bir kaç öneride bulunucam :)
Benim ürünlerimden oluşan Nisan Ayı Paketi'ni huzurlarınıza sunuyorum.Mart ayının en sevilenleriydi.
Fiyatı Sadece  50 tl KARGO BEDAVA
Sipariş için:https://www.shopier.com/ShowProductNew/products.php?id=2715783

fatofotofan nisan ayı paketi
İçindekiler:
Defter
Rozet
Nisan Ayı takvimi
Kitap Ayracı
Motto Kart

Ve dikkatimi çeken en sevdiğim güncel Komşu Blog yazıları :)


Yumuşacık Ev Ekmeği Tarifi





23nisan1ks

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çoçuk Bayramı şimdiden kutluyorum .Evdede olsak bu bayramını kutlayalım mesela ben balkona büyük bir bayrak asacağım her bayramda yaptığım gibi.Siz neler yapacaksınız paylaşabilirsiniz yoruma.

You Might Also Like

6 yorum

  1. 23 nisan ulusal egemenlik bayramınız kutlu olsun şimdiden..Öneriler çok iyimiş,emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ertuğrul bey sizlerinde kutlu olsun.Çok teşekkürler 😊

      Sil
  2. İçinde 50,00₺'lik pek bir şey yok gibi sanki o paketin. Siz ne düşünüyorsunuz? Değdi mi yani verdiğiniz paraya? Bu tarz sürpriz paketlere temkinli yaklaşıyorum da o yüzden soruyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız 🙈 ama bu ürünler benim imalatım yani hem çiziyor hem tasarlıyor hemde baskısını yapıyorum :) Birde kargoda benden eee daha ne olsun fiyat aslında düşük bile .😁 Ama Mayıs ayını dolu dolu yaparım değerlendircem .🥰Beklerim shopier ve n11 dükkanıma .

      Sil
    2. Eyvah eyvah faka bastık. :) Ben de sandım ki sürpriz bir kutu var; içinden ne çıkacağı belli olmayan. Siz aldınız ve bu ürünler geldi. :) Aslında kargo dediğiniz zaten 10-15,00₺ tutuyor. Dediğiniz gibi fiyat o zaman makul. :)

      Bu arada siz faturadan muaf sayılanlardan mısınız? Eğer öyleyse bir teklifim olacaktı da pazarınızı geliştirmek adına.

      Sil
    3. evettt :) aynen kargo fiyatı kargoyla uğraşmak ayrı bir dert.Maalesef fatura kesiyorum.Teklifinizi yinede merak ettim :)

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim