Guaj Boya ve Suluboya ile İlgili Teknikler


Merhabalar :)
Şimdiye kadar çektiğim Suluboya,Guaj boya ile ilgili videolarımı sizin için bir araya getirdim.
Umarım faydası olur.Sorunuz olursa yoruma yazabilirsiniz :)


Talens Van Gogh Tablet Sulu Boya 12+3 -Yeni Başlayanlar İçin


Talens Van Gogh Tablet Sulu Boya deneyimim.İlk kez kaliteli bir boya aldım..Her yerde bulabilirsiniz.Ben Denizli'de Okul Kırtasiye'den aldım. İlk başta fırçayı bulmak için baya zorlandım en son buldum ama nasıl sevindim :D İnşallah yeni boyalar almak ümidiyle . Umarım videomu beğenirsiniz.

Suluboya ile Gelincik Çiziyoruz


Bu videoda Van Gogh boya ile gelincik çiziyorum.Suluboya ile ilgili sorularınız varsa yada çekmemi istediğiniz video varsa yoruma yazabilir instagram hesabımdan sorabilirsiniz. Malzemeler: -canson çok amaçlı sanatsal blok 200g -van gogh suluboya 12+3 -faber castel kuruboya İyi izlemeler Umarım faydası olur.

Sonbahar Yaprakları Nasıl Çizilir

Ucuz boyalarla nasıl resim çizildiğini sizlerle paylaşıyorum. İyi seyirler..

Talens Van Gogh Tablet | Sulu boya ile Nasıl Kitap Ayracı Yapılır? 

Bu videomuzda Suluboya ile nasıl kitap ayracı yapıldığını öğreniyoruz.Burda kullandığım malzemeler: -Talens Van Gogh suluboya 15 li -Silgi - hb Kalem -Fırça -Bant -peçete

Faber Castell Guaj Boya Çalışması 


Gauj boya ile deneyimimi sizinle paylaşıyorum.Uzun zaman oldu kullanmayalı . Malzeme olarak size tavsiyem ben gibi normal resim kağıdı kullanarak hata yapmayın guaj boyada.İşte tavsiye ettiğim malzemeler: -Faber Castell Gauj Boya 12 li -Canson Multi Çok Amaçlı Sanatsal Blok Kağıt -Peçete

SULUBOYA İLE KAKTÜS ÇİZİYORUZ

Sizde çizerseniz eğer lütfen görseli fatofotofan@gmail.com dan yada instagram hesabım @fatofotofan dan mesaj atın.Bende videolarım da seve seve paylaşırım hatta fikrimi söylerim.Amaç birlikte eğlenmek sizler için farklı deneyimler yaşatmaktır. Bloğuma da beklerim http://fatofotofan.blogspot.com.tr/
kullandığım malzemeler: -Talens Van Gogh suluboya 15 li -Silgi -faber Castell klasik kuru boya - beyaz tükenmez kalem -Fırça -Bant -peçete -keçeli kalem


Buraya paylaşacaklarım bu kadardı.Daha fazla suluboya çalışmalarımın videolarını izlemek için kanalımı ziyaret edebilir yeni videolardan haberdar olmak için youtube Fatotofan Tv kanalıma abone olabilirsiniz :)

Teşekkürler.

fatofotofan@gmail.com



You Might Also Like

8 yorum

  1. ne güzel bir çalışma olmuş. Emeğinize sağlık. Guaj boyayı pek severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim kanalımada beklerim :)

      Sil
  2. Video eğitimleri iyi olmuş,bu konuda ilgilenlere çok fayda sağlayacaktır..Emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden harika teknikler canım, bilinmesi gereken her şeyi çok güzel açıklamışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim 😊

      Sil
  4. İkisi de resim dersinde en sevmediğim boyama aksesuvarlarındandı. Onları kullanmak da ayrı bir maharet istiyor. Üstteki tekniklerle belki bizim çocuğun ödevlerine yardımcı olurum bundan sonraki süreçte. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anladım :) yardımcı olabilirse çok mutlu olurum .

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim