Fatofotofan Karne Hediyeleri Önerileri

Merhaba sevgili sanat sever blog dostlarım. Nasılsınız?
Karneler alındı ve çocuklar bu zorlu süreçte stres atmak istiyor. Dilerim şu pandemiden kurtuluruz da eskisi gibi okullar açılır maskesiz gezerler özgürce.. Temennim bu :)
Bende sevgili gençler için Fatofotofan ürünlerini karne hediyesi konu başlığı altında bir araya getirdim.
Fatofotofan mağazalarına beklerim :)

Not: Çizimleri tasarımları bana ait olan bu ürünlerimin baskılarını da kendim yapıyorum.

karne hediyesi
Trendyol Fatofotofan Okula Dönüş Motivasyon Seti,pandalı Notluk,motto Kart,kitap Ayracı,karne Hediyesi 
Sipariş için tık tık
karne hediyesi
Trendyol Fatofotofan Miki Kız Set 3'lü
Sipariş için tık tık

 
Hepsiburada

Fatofotofan Motivasyon Kartların 5'li sipariş için tıktık


Hepsiburada Fatofotofan Öğrenci Motivasyon Kartı Seti 6'lı
Sipariş için tıktık



N11 2021 Masa Takvimi Fatofotofan Çizimleri

 

Shopier Kediş Rozet Sipariş için tık tık




Bilgi İçin

Whatsapp


You Might Also Like

13 yorum

  1. Çok tatlı gözüküyorlar eliniz sağlık fato hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı ve eğlenceli bir blog emegınıze saglık. Takipteyım :)

      Sil
  2. Vay canına, burada sizden önerilen tüm hediyeler ..., yeğenim mevcut seçenekleri görmekten çok mutlu olur ve ben de onun için satın aldım.

    Endonezya'dan selamlar.

    YanıtlaSil
  3. Harika şeyler hazırlamışsın. Ellerine sağlık... Umarım maskesiz günler çok yakındır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn inşallah.İyi düşünelim iyi olsun🌹😊

      Sil
  4. Great review and amazing photos! Thank you very much )

    YanıtlaSil
  5. Hiç alışveriş fırsatımız olmadı

    YanıtlaSil
  6. hepsi güzelmiş,hepsiburadayı biliyom güzel bir site,kanalınızda iyi olmuş..hayırlı satışlar diliyorum..😊

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim