Moralim Bozuk Olduğumda Neler Yapıyorum?


Moralim Bozuk Olduğumda Neler Yapıyorum?


Merhaba sevgili blog okuyucularım nasılsınız?Motivasyon içerikli yazımla dönüş yaptım blog dünyasına.
Şimdi moralim bozuk olduğunda moralimi nasıl düzelttiğimi açıklayacağım size.Umarım sizlere de iyi gelir.
1.Motivasyon içerikli yani kişisel gelişim  kitapları okuyorum.Sanki bir dostumla sohbet ediyormuşum gibi oluyor.Yanında çay eşliğinde bir kaç da atıştırmalık bisküvi alıyorum harika oluyor.
2.Aynanın karşısına geçip gözlerime bakıp sakinleşmemi söylüyorum."Ben her zaman yanındayım.Sen çok değerlisin,vardır bunda da bir hayır bunun olması daha iyidir belki görmem gereken ,ders çıkarmam gereken bir mesaj vardır belkide. " derim .Ondan öncesi 3 kez derin nefes alıp, veriyorum ki sakinleşmemi sağlıyor.


3.Filmler, diziler....Var mı sevdiğiniz ,izlerken sizde güzel duygular içeren?Aç onu izle öyle iyi geliyor ki kendinizle baş başa özel bir zaman geçirin.Benim sevdiğim dizi "the good witch" ondan öncesi film serisi var bunun.Bir diğeri Harry Potter film serisi.Sizinde sevdiğiniz dizi ve film varsa yazın yoruma :)
The Good Witch

Harry Potter




4.Son olarak kuşkuyu ertelemek.Sevdiklerine sarılmak.Ön yargıyı kaldırmak.Biliyorum başta bunlar zor gelecek fakat bir küçük adım atmak nasıl mucizeler yaratacak kim bilir.

Bu kadar.Buraya kadar okuduğun için sana bir hediyem var . 🎁 TIK TIK Not: sesi sonuna kadar aç ...


fatofotofan@gmail.com


You Might Also Like

7 yorum

  1. Güzel tüyolar...Ben moralim bozuksa ya da çok sinirlenmişsem bir çeşme açıp suya anlatıyorum derdimi. Çeşmeyi kapayınca sanki o dertten kurtulmuş gibi hissediyorum. Su sesi beni rahatlatıyor. Bu arada hediye için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yöntem teşekkürler Ebemkuşağı ❤

      Sil
  2. This is so cute <3

    https://www.itsmeioannes.site/

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel uğraşlar,insanın morali bozulunca böyle rahatlatıcı uğraşlar yapmalı bence de,stres atmak,etrafa olumlu bakmak gibi etkinlikler hayatın başka bir tadı.. Ayrıca şahıs şirketi ile ilgili yapmış olduğunuz videouda izledim,çok iyi olmuş,şahıs şirketi kurmak isteyenler için faydalı bir bilgi olmuş,emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
  4. valla kafanı dağıtta yöntemleri sana kalmış aslında çok bir şeye de kafa yormamak sinirlenmemk gerek ben bunu öğrendim tabi bazen istem dışı oluyor.Sağlıklı günler.

    YanıtlaSil
  5. Entiendo, los gustos, los colores son indiscutibles :)
    Por cierto, gracias por estar con Turquía por los incendios, amigo España ❤

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim