Alis Harikalar Diyarında 2 Aynanın İçinden Film Yorum

İlk filmini severek izlemiştim bu filmide bambaşka güzel olmuş.Çok güzel sözler geçer filmde hep not aldım özelliklede "İmkansız değildir mümkündür "sözü beni çok etkiledi ve  zaman ile ilgili sözler.Geçmişi getiremezsin ama geçmişten ders alırsın der filmde.Hadi sizde izleyin sevdiklerinizle.

Disney’in “Alis Harikalar Diyarında: Aynanın İçinden” filminde Lewis Carroll’un sevilen hikayeleriyle unutulmaz karakterlerinin yepyeni ve benzersiz maceraları anlatılıyor. Alis yeraltının tuhaf dünyasına dönüyor ve Çılgın Şapkacı’yı kurtarmak için zamanda geçmişe yolculuk ediyor.
Fragman
 Oyuncular:
James Bobin,Mia Wasikowska,Johnny Depp,Johnny Depp,Sacha Baron Cohen,Anne Hathaway alice through the looking glass gif ile ilgili görsel sonucu

You Might Also Like

8 yorum

  1. Küçükken en çok severek ve defalarca okuduğum kitaptı Alis Harikalar Diyarında. Ben animasyon seven biri olarak mutlaka izleyeceğim. Teşekkür ederim tatlım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım valla çoğu yerde iyi güldüm çoğu yerde de duygulandım.

      Sil
  2. Birincisini izlemiştim. Ben de izleyeyim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Sen begendiysen izlenmez mi dostum? ;)

    YanıtlaSil
  4. İlk serisini izlemiştim Artık ikinci seriyi de izleriz:) Teşekkürler Canım Emeğine sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim