Instagram Profili için Tema Oluşturmanın Yolları


İnstagram'da popüler olmak isterseniz daha etkileyici bir profilinizin olmasını isterseniz size 6 adımdan bahsedeceğim.
1.Fotoğrafta kullanacağınız malzemeleri organize etmelisiniz.Renk ve düzen kombini önemlidir.

2.Etiketleme çok önemli yani diğer adı #hashtag .
Size en popüler hashtagları yazıyorum.

#love #tweegram #photooftheday #20likes #amazing #smile #follow4follow #like4like #look #instalike #igers #picoftheday #food #instadaily #instafollow #followme #girl #iphoneonly #instagood #bestoftheday #instacool #instago #all_shots #follow #webstagram #colorful #style #fun #androhaber.net #instagramers #food #smile #pretty #followme #nature #lol #dog #hair #onedirection #sunset #swag #throwbackthursday #instagood #beach #statigram #friends #funny #blue #life #art  #photo #cool #pink #bestoftheday #clouds #amazing #TagsForLikes #followme #all_shots #textgram #family #instago #igaddict #awesome #girls #instagood  #bored #baby #music #red #green #water #harrystyles #bestoftheday  #party #white #yum #flower #2012 #night #instalove #niallhoran #jj_forum

Birde bir ipucu vereyim .Emojiler varya onlarıda hashtag olarak kullanabiliriz.Örnek: #😊 gibi.

3.Eğer kediniz,köpeğiniz ,kuşunuz kısacası hayvan besliyorsanız fotoğraf karelerinde onlarada yer verin daha çok beğeni alacaktır.Hayvan beslemiyorsanız sokakta yada yakınlarınızın varsa onlarıda çekebilirsiniz.
Benim kuş Coşkun instagram @coskunungunlugu

4.Fotoğraf düzenlemek için telefonunuzda kullanabileceğiniz program vsco   .Bu program harika .Efeklerin bazısı ücretli ama makul fiyatta ben baya bir indirdim.Çokta işe yarıyor.

5.Muhakkak Pinterest'te biz hesabınız olmalı.Orda rahatlık "instagram theme" diye aratıp efekt fikirleri bulabilirsiniz ben onun yardımıyla vsco 'yu buldum ve kullanmayı öğrendim.

6.Son olarakta ünlü fenomen olmuş instagram hesapları takip edin fikir edinirsiniz.
Ben birkaç takip ettiğim hesapları buraya ekliyorum.
@kath_reads
@lisa_lostinlit
@sarahkopic
@jeshypark

Eğer yazımı beğendiyseniz lütfen paylaşın daha fazla kişiye azda olsa yardımım dokunsun.Umarım işinize yarar. Sevgiler...

Diğer en çok okunan yazılarıma bakmak ister misiniz?

5 Mükemmel İnstagram Temaları
son trend telefon kılıflarım

You Might Also Like

18 yorum

  1. çok güzel bir paylaşım olmuş :)emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım faydalı olduysa ne mutlu bana.

      Sil
  2. Instagram hesabımı ihmal ettim biraz bi ara oldukça aktiftim..verdiğin bilgiler çok faydalı instagram gittikçe yükselen bir platform oldu yayını paylaşmak istedim sevgili Fatocum ama paylaşım butonlarını göremedim kuzum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konunun sağ üst tarafında birde sol tarafında yanda var butonlar.instagram hesabını takip ediyorum o halde :)

      Sil
  3. İnstagram artık gerçekten vazgeçilmez oldu

    YanıtlaSil
  4. Bizim gibi bloggerlarin instagram sayesinde duyulmalari önemli. Teşekkür ederiz canim benim 😙 ☺

    YanıtlaSil
  5. yazın çok güzel olmuş ve faydalı yalnız şu aralar instagram da ne var ben anlamadım . 1 tane çekiliş başlattım yakın zamanda ama nedense katılım çok az oldu ve kişi sayım artmadı hatta takipçi sayım düşüyor bile şuaralar eskiden hiç böyle bir şey olmazdı ben ne oluyor anlamış değilim :( ben de mi bir sorun var instagramda mı anlamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de var o durum sanırım reklam hesaplarından oluyor halbki sen onlara kayıtlı değilsin ama ordan sana takipçi geliyor haberi olmayan takipçi takibini geri çekiyor ben öyle düşünüyorum.

      Sil
  6. peki sonsuza kadar böyle mi sürecek bu durum :/

    YanıtlaSil
  7. çok begendim fikirlerini ama vscoyu ögrenemedim zor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulama türkçe ama pinterestte onu ingilizce olarak nasıl efek verileceğini kolay şekilde anlatıyor.Ben vsco dakiterimleri google dan araştırdım öyle öğrendim bir süre sonra ezberliyorsun.

      Sil
  8. Merhaba bloğunuz çok keyifli :) Yurtdışında gezi ve yaşam ilginizi çekiyorsa bloğuma beklerim.. Sevgiler..

    https://cekoslovakyalilar.blogspot.cz/

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim