5 Mükemmel İnstagram Temaları




Merhaba 5 Mükemmel İnstagram Temaları'nı nelermiş öğrenmeye hazır mıyız?

5 Mükemmel İnstagram Temaları


İlk başta bloğumda en çok okunan Instagram Profili için Tema Oluşturmanın Yolları 'nı okumanızı tavsiye ederim.

İkincisi ise en sevdiğim fotoğraf filtresi uygulaması VSCO'yu telefonunuza indirin.
Üçüncüsü ise 5 adet koyduğum fotoğrafların üzerindeki değerli VSCO uygulamasında çektiğiniz fotoğrafınıza uygalayın ,ve şahane bir sonuca ulaşın.

Benim severek kullandığım 5 fotoğraf filtresini paylaşıyorum. Sorunuz olursa yoruma yazınız yardımcı olurum.

Vsco'nun kullanımı için videolu anlatıma göz atabilirsiniz.



1.



2.
5 Mükemmel İnstagram Temaları

3.
instagram temaları ile ilgili görsel sonucu

4.
instagram temaları
5.
instagram temaları


Not: Vsco'da bazı filtreler maalesef ücretlidir.Ama uygun, mesela 2 tl den başlıyor bir filtre paketi.Ama sınırsız kullanma şansınız var telefonunuzdan kaldırmadığınız sürece.

Şimdilik yazım bu kadar.Bana eşlik ettiğiniz için teşekkürler.

Blog komşum "yinebirgunbizboyle" Vsco Deneyimini okumak için tıklayın :)

Bu arada çizimi ve tasarımı bana ait olan telefon kılıflarıma göz atmak ister miydiniz? 

son trend telefon kılıflarım



Montaj Bloggif oluşturulan

fatofotofan@gmail.com

You Might Also Like

7 yorum

  1. Resim editlemeyi çok seven birisi olarak yazınızı faydalı ve bilgilendirici buldum. Teşekkürler❤

    YanıtlaSil
  2. Böyle uygulamaları çok seviyorum indirip kurcalayayım :)

    YanıtlaSil
  3. İnstagram da çok nadir kendi filtresini kullanıyorum. Ps de işleyince fotoğrafları gerek kalmıyor. Tabi yine de bu tür filtreler "VSCo" gibi keyifli oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Harikalar ama ben bu tur seyleri beceremiyorum pek

    YanıtlaSil
  5. Vsco en çok merak ettiğim filtre uygulaması ancak ücretli olması beni düşündürüyor...

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim