Çocuk odası için 3 lü Tablo




Çocuk odası için 3 lü Tablo sipariş ver

Çocuk odası için 3 lü Tablo

Merhaba değerli okuyucum.Çocuğunuzun odasını masal dünyasına çevirmek ister misiniz?Çocuğunuz odadan çıkmak istemiyeceği kesin :) Ya da arkadaşınıza ev hediyesi olarakta  hediye edip onu mutlu edebilirsiniz.
İster kız ister erkek çocuk odası için duvar dekorları tasarlıyorum.Çizimlerimden oluşan 3 lü tablo hazırladım.Çerçeveli olmakta olup  çerçevesi müşteri isterse kendide yaptırabilir ona göre de fiyat belirlenir.
Sormak istediğiniz soru varsa whatsapp tan yazabilirsiniz.
Hepsi el emeği yani çizim ve tasarım bana aittir.

Ebat: 21x30 ile 30x40



çoçuk tabloları sipariş ver


Diğerlerine göz atmak istersen tıkla
Mutfak  Dekorlarım için buraya tıkla


Montaj Bloggif oluşturulan

fatofotofan@gmail.com

Bilgi için  mesaj atabilirsiniz.

Whatsapp

You Might Also Like

19 yorum

  1. Bu tablo çok tatlı.:) Emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. İlk set favorim oldu. Ellerine sağlık canım 😇

    YanıtlaSil
  3. Ev hediyesi için güzel bir alternatif :)

    YanıtlaSil
  4. Flamingo deseni her zaman favorim

    YanıtlaSil
  5. Benim küçük kız bayılır bu kediciklere ♥

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel yazılar hazırlıyorsunuz tebrikler. Şunu söylemeliyim ki, sitenizde gezinmekten zevk alıyorum. Çok sade ve güzel bir temanız var.:) başarılar.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel. Bebek odalarında çok güzel olur:)

    YanıtlaSil
  8. So cute and lovely <3

    https://sosweetgirlythings.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Çocuk odalarında kullanılabilecek bu cici tasarımlarını çok sevdim. Eline sağlık canım 🤗

    YanıtlaSil
  10. ben de çok sevdim bu tabloları

    YanıtlaSil
  11. Emeğine sağlık canım kolay gelsin bloğun çok güzel =)
    emine-kaya.blogspot.com bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  12. So cute!!

    https://sosweetgirlythings.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. cici minnoş şirin sade zarif :)

    YanıtlaSil
  14. İkisi de çok güzel! Bence biz kozmetikseverler için parfüm şişeli olanlardan da yapmalısın :)

    YanıtlaSil
  15. Hepsi birbirinden güzel, ellerine saglık :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim