Özel Çizimli Telefon Kılıfı

Özel Çizimli Şeffaf Silikon Kılıf


Özel Çizimli  Telefon Kılıfılarım her markaya göre tasarlanır.

Size özel çizilip tasarlanıyor.


Merhaba sevgili okuyucularım.Telefon kabında yeniliklere devam ediyorum.Yeni çizimlerim bir yandan eski sevilen çizimlerimide yer verdim.Mesela Gonca Baykuş'a. O çok sevildi.Diş hekimi oldu ,yeri geldi Avukat oldu, yeri geldi Turizmci oldu.Ve başka mesleklere bürünmeye de devam ediyor.
Bende ilk Gonca Baykuş çizimimi telefon kılıfı olarak tasarladım.Tabiki her modele göre her marka göre.Mermer görünümü çok moda oldu bende telefon kılında değerlendirmeye devam ettim.Hatta diğer mermerli kılıflarıma bakmak için buraya bir tık tık. 


Özel Çizimli Şeffaf Silikon Kılıfı hediye etmekten ziyade kendinize de almadan geçemeyeceksiniz.Bu telefon kılıflarım havalı ve dikkat çekici .İnsanın baktıkça bakası geliyor ve uygun fiyata  sanat eseri olarak.Öyle sıradan resimler değil bunlar.Çizimlerime haksızlık edemem ki sizlerde seviyorsunuz.O yüzden çok mutluyum ve doğru yolda olduğuma eminim ve sevgiyle bu yola aşkla devam ediyorum. Allah'ın izniyle bu işimi büyüteceğim. Ahh bir firmalar göreydi bu çizimlerimi de iş ortaklığı yapsaydık ve sizde rahatlıkla her yerde bulabilseydiniz böyle kargo işiyle uğraşmak zorunda kalmasanız.


Neyse çok konuştum seviyorum sizi.
Kendinize cici bakın.Kendinize benden bir çay söyleyin yada kahve .Artık hangisini çok seviyorsanız.

1 numaralı kılıf 
2 numaralı kılıf
3 numaralı kılıf

Montaj Bloggif oluşturulan

fatofotofan@gmail.com

Çok Seveceğiniz Telefon Kılıflarım için whatsapp'tan bana ulaşabilirsin

Whatsapp

You Might Also Like

5 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim