Film Önerilerim

Film önerisi mi arıyorsun? Hangi filmi izlesem diye kararsız mı kaldın?

Birbirinden  farklı 5 film yazıyorum buraya.En çok izlenen ,en çok tavsiye edilen listeleri derledim. Bizzat kendim izleyip filmleri eledim ve sizlerle tavsiye edeceğim film listemi paylaşıyorum.

1.Stajyer


Şirketin genç kadrosunun yaş ortalamasını bir hayli yükselten Whittaker ile yanında çalıştığı Ostin arasında zamanla iş ilişkisi sağlam bir dostluğa dönüşecektir. Yönetmen koltuğunda Nancy Meyers'ın oturduğu, komedi filminin başrollerini ise Anne Hathaway ile Robert De Niro paylaşıyor.
kaynak
Tam bir motivasyon filmi.


2. Harry Potter Serisi

ilgili resim
Harry Potter'ın ailesi ağır ve şaibeli bir trafik kazasında ölmüştür. Öksüz ve yetim kalan Harry'nin sığınabileceği tek yer, arasının pek de iyi olmadığı teyzesinin yanıdır. Harry, tüm hayatı boyunca idari ailesi tarafından kötü davranışlarla büyütülür. Ancak Harry Potter artık 11 yaşındadır ve Harry'nin hayalleri ve yetenekleri günden güne su yüzüne çıkmaktadır. Kısa süre sonra Hogwarts büyücülük okuluna davet edilir. Artık tek amacı, ailesinin bu şüpheli kazasını araştırmak ve muhattaplarını cezalandırmaktır.
Harry Potter 1-2-3-4-5-6-7-8 Tüm Seriyi izlemelisiniz.

Gizem,macera,korku,komedi hepsi bir arada .Hayal gücünüzü zorlayacak bir film birde özgüven kazandırıyor bence.Efsanede olsa ders çıkartılmalı.
Harry Potter defteri ister misiniz?Burada ki yazımı okumak için tık tık

3.Alacakaranlık Serisi


Stephenie Meyer’in sinemaya da uyarlanan Twilight, (Alacakaranlık) adlı eseri, Almanya’da en çok satan kitaplar arasında. Twilight, genç bir kız ile bir vampir arasındaki aşk hikâyesini anlatıyor.

Film 5 seriden oluşuyor.Seveceğinize eminim ben koyu fanıyım :) Tam aşk filmi sevgilinizle izlemelisiniz. Mısırınızı da alın filmin keyfini çıkartın ve tüm seriyi izleyin.



4.Ayla


Film, Kore Savaşı'nda yaşanan gerçek ve çok dramatik bir hikayeyi beyazperdeye taşıyacak. 1950 yılında savaşta yer alan Süleyman Astsubay savaş meydanında küçük bir kız bulur. 5 yaşındaki bu Koreli kız yetimdir ve nereye gideceğini bilmemektedir. Astsubay kızı yanına alır ve Ayla ismini verir.
kaynak
Tüyler ürperten bir film yani Türk olmanın gururunu yaşatan bir film.Muhakkak izlemelisiniz.

5.Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları

Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları, 2016 yılında vizyona giren 3 boyutlu fantastik macera türündeki Tim Burton filmi. Ransom Riggs'in 2011 yılı aynı adlı romanından uyarlanan filmin senaryosu Jane Goldman tarafından yazıldı.

Bu filmde savaşta ölen çocuklarını ön plana alınarak onların gözünden dünyayı görüyorsunuz yine hayal gücü birazda gerilim içeriyor.Hatta şurada bahsetmiştim.



Montaj Bloggif oluşturulan

fatofotofan@gmail.com

You Might Also Like

13 yorum

  1. 1 ve 5 nolu filmleri not aldım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Bayan peregrine'nin tuhaf çocukları hariç hepsini izledim 😃 cidden stajyer çok iyi bir film anlamlı Ayla ya hangi kelime söylesem az gelir Harry Potter çocukluğumuzun en güzel yanı sanki 😊😊😊

    YanıtlaSil
  3. Ayla'yı çok merak ediyorum, aşırı duygusal dedikleri için izlemeyi ertelemiştim

    YanıtlaSil
  4. Robert De Niro varsa stajyer izlenir ;)

    YanıtlaSil
  5. Alacakaranlık, döneminde ne efsaneydi benim için :))) Ayla tek kelimeyle harika..

    YanıtlaSil
  6. en sondaki filmi çok merak ettim :D beklerimm

    YanıtlaSil
  7. Stajyer filmi öneriniz için teşekkür ediyorum... Filmi izlediğim sitenin yorum bölümüne yazılan şu görüşler benim izlenimlerimi de yansıtıyor:

    "Gündelik hayatından sıkıldıysan,yalnız olduğunu düşünüyorsan ve psikolojik olarak yorulduysan doğru yerdesin.İnsanın içini ısıtan ve tebessüm ettiren bir KLASİK."

    YanıtlaSil
  8. Hepsini izledimmmmmm!😁🎈
    Harry Potter benim için en özeli ve güzeli içlerinde ama belirtmeden geçemeyeceğim💁🏻‍♀️❤️
    Güzel öneriler Fatofotofancımm Sevgiler bolca😍

    YanıtlaSil
  9. Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Harry Potter ve bayan Peregrini favorilerim 😊

    YanıtlaSil
  11. Stajyer ve Ayla beğenerek izlediğim filmlerdi.

    YanıtlaSil
  12. Stajyer ve Ayla severek izlediğim filmlerdi. Harry Potter serisi benim için geç kalmış bir kitap ve film. Artık çocuklarım izliyor...

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim