Erkenci Kuş Sanem Çizimi

Demet Özdemir Çizim


Merhaba :)

Erkenci Kuş Sanem Çizimi

İlüstrasyon çizimlerini çok seviyorum böyle bir farklı bir boyuta geçiş gibi bir çizim olmuş oluyor.Sanki bu çizimden özgürmüşsün gibi hissi uyandırıyor bende.
Erkenci Kuş dizisi bir yaz dizisi olup şimdiden çok sevildi.Komedi dizisi ülkemizde gerçekten az biri Yüksek Sosyete biride bu başka var mı bilmiyorum hani varsa yoruma yazın :)
Ben genelde komedi ve gizemli dizileri seviyorum.
Bu çizimde Sanem yani Demet Özdemir'i çizdim.Umarım beğenirsiniz omzunada mink bir kuş kondurdum.O da ki derseniz benim Coşkun! Onu bilenleriniz vardır .Bilmeyenler varsa aramızda sizi instagram hesabına davet etmek isterim tık tık

Acaba bir sonraki çizeceğim ünlü kim tahmin edin bakalım?
İpucu vereyim instagram hesabımda hikayeme paylaşmıştım :D

.
Montaj Bloggif oluşturulan

fatofotofan@gmail.com

You Might Also Like

4 yorum

  1. ayyyy erkenci kuşa da saneme de bayılıyom ne tatliş yapmışııın :)

    YanıtlaSil
  2. Demetin çizimi harika olmuş..🙂 Çok farklı bir yüz..emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
  3. İllüstrasyon çizim için bence oldukça etkileyici...

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim