Yeni* Karakalem Göz Çizimi Adım Adım | Charcoal Eye Drawing



Karakalem ile göz çizmeye var mısınız? :)


 Karakalem Göz Çizimi Adım Adım 


Bu tarz video çekmemi çok istenilmişti.Bende adım adım başladım.İlk başta göz ile başladım zamanla diğer bölümlere geçeceğim inşallah ama desteğiniz önemli bu arada .Ne kadar çok bu videoyu paylaşırsanız o kadar ilgi görür bende devam ederim paylaşımlara.
Şimdiden teşekkür ederim.
Değerli yorumlarınızı beklerim.

Eğer sizde çizerseniz videomdan esinlenip lütfen bana görseli gönderin ,İnstagram'dan yada e-mail den gönderebilirsiniz.

İYİ SEYİRLER 💗💗💗💗💗


Montaj Bloggif oluşturulan



fatofotofan@gmail.com



You Might Also Like

6 yorum

  1. Harikasın canım emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. öğrenmek isteyenlere çok faydası olacak bu videonun :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel, keşke çizim yeteneğim olsaydı :))

    YanıtlaSil
  4. Videolu anlatım çok iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. valla ben böyle becerikli bir şekilde çizemem herhalde..harika bir çizimin var..eline emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. ayyy ne güzel bu yaa çizim de minnoş kanarya daa :)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim