Hikayeli Düğün Davetiye Tasarımım






Merhabalar :)
Bloğuma hoşgeldiniz.Yeni ve farklı hikayeli düğün davetiye çalışmam ile karşınızdayım.
Zevk alarak neşe ile çizdiğim suluboya çalışmasından oluşan düğin davetiyesinin basılmış halini sizinle paylaşıyorum.Eğer sizide düğün davetiyesi tasarımı ararken yolunuz bana düştüyse iyki geldiniz sefalar getirdiniz efenim.Siz hayal edin ben resme dökeyim hatta aşama aşama sizinle paylaşıyorum .Whatsapp yada instagram aracılığı ile.Beraber çizmiş oluyorz.
Yazıyı ve temasını da ben ayarlıyorum size sadece baskısı kalıyor :)
A5 ebatında baskı yaptırabilirsiniz örnekteki gibi de düşünebilirsiniz.
Sevgiler.

Sorunuz olursa whatsapptan bana yazın lütfen :)







Montaj Bloggif oluşturulan

fatofotofan@gmail.com

Whatsapp'tan yaz...

Whatsapp

You Might Also Like

6 yorum

  1. Gerçekten çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık canım benim 😘 bayıldım 😘ilerde evlenirsem😊😀 düğün davetiyesini sen yapacaksın inşallah 😘😍sevgiler canım benim 😊❤

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş Fatma'cığım eline sağlık, bu arada bloğuma döndüm beklerim:))
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. berikanın okuduğu o sevdalı şiir ne güzeldi saol yaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Ben buna yorum yazdım diye hatırlıyorum ama acaba attım da teknik bir arıza mı oldu gitmedi? Tekrar yazayım dedim o yüzden, çok güzel olmuş Fatma'cığım, eline sağlık:)

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim