Hikayeli Düğün Davetiye Tasarımım 2




Alanya'da bir müşterim ile heyecanla neşeyle davetiyemizi tasarladık.O hayalini ve hikayesini anlattı.Bende aşklarını böyle resmettim.Çizim dijital ortamda yapıldı. Photoshop  programı ile çizdim ve davetiyeyi tasarladım.3 gün sürdü çalışmamız.Genelde davetiye çizimlerim maksimum 3 günü buluyor.Eğer sizde davetiye çizimi istiyorsanız bana önceden yazmanız gerek.Takvime kaydedip sıraya alıyorum malum işler arttı abartmak gibi olmasın ama çok şükür 💗.Karşıma huzurlu müşteriler çıktıkça mutlu oluyorum hep anlayışlı ve sabırlılar.Onlara tekrar teşekkür ederim buradan.
Ziyaretçi defterine çalışmalarımla ilgili yorumlarını rica ediyorum onlarda beni kırmayarak yazıyorlar sağ olsunlar.

Ve değerli müşterim Bahar hanımın gönderdiği bir kaç fotoğrafı buradan paylaşıyorum.
Sevgiler...


İnstagram: @fatofotofan


Montaj Bloggif oluşturulan

fatofotofan@gmail.com

Davetiye tasarımı için mesaj at.

Whatsapp

You Might Also Like

8 yorum

  1. Ne güzel:) nedense benide heyecan sardı:) harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş harika :) yeni evlenecek çiftler kaçırmamalı

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş,evlilik hazırlıkları yapanlar için harika bir davetiye :)

    YanıtlaSil
  4. Hikaye davetiye fikri çok güzel...Bol kazançlar diliyorum. Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Huzur insandan insana bulaşıyor, hep huzurlu müşterilerin olsun. :)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. insan kendi emeğini görünce çok mutlu olur gerçekten :)

    YanıtlaSil
  7. elinize emeğinize sağlık,harika çalışmalar..👍🙂

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim