Aşk Lazım





Merhaba :) Size aşk dolu ,enerji verecek ,gününüzü renklendirecek en güzel şarkıları paylaşıyorum.Sizin için liste yaptım.Umarım seversiniz.Sizi seviyorum.Ne yaparsan yap aşk ile yap der ben gider.....




Tenimden gözlerimden söküp atmak kolay mı yüreğimden; Bir resim kalır bugün, yeni doğan güneş gibi gökyüzünden Dilim varmaz, kalır durmaz, sonu görmek kolay mı gün geçmeden Duvarlardan, koşmalardan, sıkıldım bunaldım tafralardan Aşk lazım, sevmeye yürek lazım, günlerce gülmek lazım, Elinden tutmak lazım Söz lazım,söz lazım yepyeni bir tat lazım, denizler boyunca uzanan kumlarda yatmak lazım Sesim çıkmaz, acım dinmez, seni sevmek kolay mı ta derinden Gidip geldim, zarlar attım, aşkta kazanmak kolay mı sevişirken Dilim varmaz, kalır durmaz, sonu görmek kolay mı gün geçmeden Duvarlardan, koşmalardan, sıkıldım bunaldım tafralardan Aşk lazım, sevmeye yürek lazım, günlerce gülmek lazım, Elinden tutmak lazım Söz lazım,söz lazım yepyeni bir tat lazım, denizler boyunca uzanan kumlarda yatmak lazım Gelirsen; bir yaz daha benimle, doyarsan ellere Benimsen; kapı açık dönersen, çıkarım göklere

Söz-Müzik: Gökhan Türkmen


Veeee diğerleriii :) Sesi açın hele ...

                                       

Kenan Doğulu - Aşk İle Yap





Umut Timur - Vermedin ft MRC | Prod. Umut Timur



Simge - Bip Bip


                                      

Aynur Aydın - Bi Dakika

Nur Cennet - Yıkılsın Dünya

Mabel Matiz - Alaimisema



Ozan Çolakoğlu feat. Sertab Erener - Dım Dım


Nil Karaibrahimgil - Pirlanta



EyLül - Bahcelerde Börülce



Müthiş Cem Özkan - Şebnem Gürsoy Düeti - Çok Güzelsin






GÖRÜŞMEK ÜZERE 
bye gif ile ilgili görsel sonucu

Montaj Bloggif oluşturulan

fatofotofan@gmail.com

açıklama

Whatsapp

You Might Also Like

4 yorum

  1. Gökhan Türkmen'i çok severim :)

    YanıtlaSil
  2. birçoğunu çok seviyorum ama Despacito'yu büyük keyifle dinledim Fatmacım, iyi bayramlar canım :)

    YanıtlaSil
  3. Pazartesiye enerji dolu harika bir başlangıç oldu :)))

    YanıtlaSil
  4. Hangisini seçsem bilemedim..Hepsi de güzel parçalar..✔😊 kenan doğulunun aşk ile yap parçası daha hareketli gibi..🙂

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim