💖Bayana Sevgililer Günü Hediyesi 💖

sevgililer günü hediyesi


14 şubat sevgililer gününde Bayan arkadaşınıza en güzel sevgililer günü hediyesi vermek istiyorsanız doğru yerdesiniz kutlarım sizi  .Sevgilinizin kalbine dokunacak unutulmayacak efsane şah eser bir hediye edeceksiniz. Emek kokan,maneviyatı büyük,en romantik bir hediye,daha ne  diyebilirim ki...Belki de hediyeyi görünce sevgili bayan arkadaşınızın sevinçten göz yaşlarını tutamadığına şahit olacaksınız.O anı sizde unutamayacak iyki de bu hediyeyi almışım diyeceksiniz.
İşte size en romantik en şirin hediye önerilerimi sunuyorum.


sevgililer günü kartpostal
Penguen sevgili kartpostal 8 tl

sevgililer günü bardak atlığı
Sevgili Kediler set 
Kupa + bardak atlığı+kartpostal 70 tl

sevgili çizim

Kişiye özel chibi çizimi iki kişilik çizim 145 tl





Şirin pandalı kartpostal 8 tl

Sevgili Penguenler Kupa+kartpostal seti 55 tl

sevgili takvimi
Fotoğraflı Takvim 50 tl

sevgili defteri
Kişiye özel chibi çizimli defter 175 tl

Sevgili chibi çizimli kupa

sevgili çizimleri
Kişiye özel illüstrasyon çizim (üstte çerçeveli olan çizim) 150 tl
whatsapp tan sipariş verebilirsiniz.
Alttaki çerçeveli chibi çizimdir.

kişiye özel telefon kılıfı

Kişiye özel chibi çizimli telefon kılıfı biri sana biri ona 210 tl
sipariş için whatsapp'tan yazınız.



Yazımın devamı Baylara Sevgililer Günü Hediyesi olacaktır.
Takipte kalın.😊
Montaj Bloggif oluşturulan

fatofotofan@gmail.com

İletişim

You Might Also Like

22 yorum

  1. Hepsi birbirinden güzel ve kişisel olduğu için de özel hediyeler ;)

    YanıtlaSil
  2. Hediyeler çok güzel, yazının devamını da bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  3. İyi fikirler. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  5. ay ne güzel hediyecikler..🙂 sizin SHOPİER'de FOTOFOTOFAN dükkanınız olduğunu bilmiyordum,hayırlı uğurlu olsun,dilerim bol satış elde edersiniz,çünkü çok emeğiniz var bunlarda..elinize,emeğinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  6. Birbirinden tatlı ve özel hediye seçenekleri :)

    YanıtlaSil
  7. "14 şubat sevgililer günün özel çok güzel hediye seçenekleri" var...Hemen sipriş vereyim.

    YanıtlaSil
  8. Ayyy hepsicok güzelli.Hangisini sevsem kadar veremedim :))

    YanıtlaSil
  9. bayıldım bu önerilere.yakın bir arkadaşım yeni nişanlandı.sevgililer günü için önereceğim burayı:)

    YanıtlaSil
  10. Gencken sevgililer gunu kutlaniyor kadin yaslandikca pariltisi gidiyor ki esler artik hediye almayi birakiyor keske hep genc kalsaydim:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya nedenmiş aşk her yaşta güzel,bence harika bir hediye alacağınıza inanıyorum ,hani benden de almasa bile eşiniz 😉Yeter ki siz mutlu olun.

      Sil
  11. Cok sirin sevgililer günü secenekleri 😊

    YanıtlaSil
  12. her biri birbirinden güzel ve şık.üstelik eğlenceli ve emekle yapılmış! böyle hediye alabilmeyi çok isterdim.ama eşim klasiktir çiçek çikolata akşam yemeği yada bileklik falan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun için teşekkürler canım :) Farkındalık yaratmak önemli bu paylaşım belki yenilik getirir bay arkadaşlarda .

      Sil
  13. hmmm güzel düşünülmüş hediyeler ^_^

    YanıtlaSil
  14. SİZİ İZLEMEYE ALDIM. SİZDEN DE DESTEK BEKLİYORUM.İYİ GÜNLERİNİZ OLSUN.

    YanıtlaSil
  15. hediye edilecek kişiyi çok mutlu edecek seçenekler Fatmacım, yüreğine sağlık, harika tasarlamışsın :)

    YanıtlaSil
  16. Hepsi birbirinden güzel, kupalara da bayıldım :))

    YanıtlaSil
  17. cidden tasarımları güzel yapıyorsun :) başarılarrr

    YanıtlaSil
  18. Aa bugün sevgililer günümüş,ben de sizden öğrendim bunu..Çok saolun tşkr ederim,sizlerinde sevgiler gününüz kutlu olsun..😊

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim