Harry Potter Koleksiyonu


Merhaba sevgili sanat sever dostum nasılsın?Ben de iyiyim son gaz çizimlere devam.
Harry Potter chibi çizmiştim biliyorsun.Onu değerlendirip defter, telefon kılıfı,rozet ve anahtarlık olarak tasarladım.
Nasıl olmuş ? :) Hatta ben defteri kullanıyorum.

harry potter gif ile ilgili görsel sonucu
Ben hala sıkılmadan filmi izliyorum ne biliyim her izlediğimde mutlu oluyorum belki içimdeki çocuğa hitap ettiği için .Eğer siz daha izlemediyseniz yada kitabını okumadıysanız bir şans verin derim pişman olmazsınız :)

Harry potter İlk tanışma izlemek istersen :)

Harry Potter Film Müzikleri

Bizimkilerden sadece bir kaçı
Hadi tren kalkıyorrrrr :)


HARRY POTTER'IN ÇEKİLDİĞİ 10 YERE GİTTİM! ⚡️


HARRY POTTER MÜZESİ BULDUM 🎉 | MÖSYÖ TAHA İLE EV TURU




harry potter phone cases

Telefon kılıfı için tıkla


harry potter notebook


Defter için tıkla


Harry Potter Rozet
harry potter pin


Rozet sipariş için tıkla.

Harry Potter keychain

Harry Potter Anahtarlık :) içinde buraya tıklayın.



fatofotofan@gmail.com

You Might Also Like

19 yorum

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çok küçükten izlemiştim anılarım canlandı :) tekrar seriye başlamalımıyım acaba :D

    YanıtlaSil
  3. Yaa harika olmuş, bayıldım. Eline sağlık :))

    YanıtlaSil
  4. Blogunuz akıcı ve keyifli bilgiler barındırıyor.Takip ettim sizi de beklerim https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hemen geliyorum bir çayınızı alırım :)

      Sil
  5. defter çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Bilgilendirme için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. kanalınıza diğer hesabımla da abone oldum ve beğeni yapıp yorumladım elimden geldiğince saygılar.

    YanıtlaSil
  8. Sen yaparsında kötü olurmu harika olmuş gene canım.

    YanıtlaSil
  9. harry potter delisi olarak buna bayıldım :)) harika yapmışsın

    YanıtlaSil
  10. It's a pity that somewhere now this actor is missing and we don't hear about him because he has talent :) Regards:**

    YanıtlaSil
  11. Harika çizmişsin mükemmel

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim