Stüdyo Vlog| 🎁Etsy Bts Sagu Siparişimi Paketliyorum, Seramik Kil Boyama,Alışveriş Defteri Yapımı



Merhabalar sevgili sanat sever dostlar , seramik kil işine başladım ilk denememi paylaşıyorum sizlerle.Fatofotofan'ın yeni üyesi Alışveriş Defterimin yapım aşamasını huzurlarınıza sunuyorum. Dilerim keyifli dakikalar geçirirsiniz. Not :sesim çok kısık gelmiş o yüzden sizden özür diliyorum. 😔 🌸Fatofotofan 🌸 Sizleri seviyorum İyi İzlemeler 💋 Videoyu beğendiyseniz ABONE OLMAYI UNUTMAYIN :)



fatofotofan@gmail.com


You Might Also Like

12 yorum

  1. Güzel çalışma,googlea "Etsy Bts Sagu" yazdıpınızda bu videonuz çıkıyo en önde..😊

    YanıtlaSil
  2. maşallah maşallh leydi becerik :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun kilden yaptığınız sevimli şekkilendirme çok cici ve güzel olmuş teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim devamı gelecek kil çalışmalarımın bir sonraki videoda :)

      Sil
  4. Maşallah 10 parmağınızda 10 marifet. Tebrikler...

    YanıtlaSil
  5. the good witch adlı diziyi izliyorum, beşinci sezondayım çok tatlıııı :) evet filmleri de var izlicem saoool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sezonu geliyor çok sevilen bir seri bana da çok iyi geliyor .Beğenmene çok sevindimm🥰

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim