Fatofotofan Dükkan Trendyol'da


Gonca Baykuş Duvar Süsü
İlk satışım Gonca Baykuş Duvar süsü oldu :)

Merhaba sevgili blogger dostlarım.Nasılsınız?
Bende iyiyim koşuşturmaca geçiyor günleirm.Şahıs şirketi olduktan online mağazalarda dükkan açmaya başladım.Bunlarda bir tanesi Trendyol oldu.Gayet verimli sonuçlar aldım.
Satışlarımı artırmam için bu tarz online alışveriş  sitelerinde yer almam lazımdı.Daha fazla daha farklı kitleye ulaşmak güzel birşey.Çok mutluyum.Bu haberimi sizinle paylaşmak istedim çünkü siz bu günlere nasıl geldiğimi gayet iyi biliyorsunuz.Neden gelişmelerden de haberdar olmayasınız ki :)
İyki varsınız.
Trendyol Dükkanıma uğramak isterseniz beklerim her zaman :)







fatofotofan@gmail.com

açıklama

Whatsapp

You Might Also Like

25 yorum

  1. Hayırlı olsun canum benim :)

    YanıtlaSil
  2. harika haber tebrik ederim bol satışlar.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ablacım sağol beklerim dükkanıma ❤

      Sil
  3. Hayırlı olsun,trendyol son zamanlarda biraz daha popüler oldu gibi..Başarılar dilerim..😊

    YanıtlaSil
  4. Hem dükkanlarınız hem reklamlarınız hayırlı olsun başarılar.

    YanıtlaSil
  5. Hımm buraya yorum yapmışım..Temayı değiştirmişsiniz,hayırlı olsun..Bide,en son yazılarınız nerede,göremedim ana sayfada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha yeni post paylaştım ondandır :)Teşekkür ederim temayı beğenmenize sevindim 😊

      Sil
  6. duyurayım bunu daaa :) aferim sanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim Allah razı olsun canımmm 😘💕

      Sil
  7. son yazıma koydum bu yazınıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geliyorum heme ,çok sevindirik oldum.Çok çok sağol şeker 😍❤

      Sil
  8. Yeni keşfettim blogunuzu takipte olacağım. Insallah gönlünuzun, aklınızın ve elimizin emeğinin karşılığını alırsınız. Yolunuz acik olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,renk kattınız bloğuma 😍Aminnn temenniniz için çok teşekkür ederim.Sizin de herşey gönlünüzce olsun 💕Bloğunuza geliyorummmm.

      Sil
  9. Takipteyim her zaman canım çok daha iyi yerlere geleceğine eminim tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok teşekkür ederim çok mutlu oldum Yelizimmmm.Sağol ❤

      Sil
  10. Ürünleriniz çok hoşmuşş, hayırlı olsun=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim.Beklerim mağazama.Hoşgeldiniz Fatofotofan dünyasına 🌹🎉

      Sil
  11. geçen hafta yazdıydıım bloglardan seçmeler yazımdaaa, sildim bi iki gün önce, eskidi diyee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüh ya kaçırdım 😮😌 neyse yinede paylaştığına çok sevindim sağol 😚☺😍

      Sil

Yorum attığınız için teşekkür ederim