Berikam beni Mimlemiş✌Depresyon ve şarkı seçimi



1) Depresyona ne sıklıkla girersin?
2004 zamanında liseden yeni mezun olmuştum hep hayalimdi resim öğretmenliği onun sınavına girdim ama girmemden sonra herşey berbat oldu ben iyice bunalıma girmiştim çünkü olmamıştı sadece bir hata yüzünden bana kurs veren hocanın eksik bilgiler vermesi nelere mal oldu tekrar denemek gibi de şansım yoktu maddi sıkıntılardan dolayı o gün resimi hayatımda çıkardım daha doğrusu öyle sanıyordum .Kendimi iyice bıraktım,bende psikiyatriye gittim ama geç gittim. Ne zaman? 2011 de onca zaman geçmiş hatalar yapılmış 7 sene boşa gitti .Psikiyatri destek gerçekten iyi birşey nasıl hastalıkta hastaneye gidip dermanını buluyorsak oda bir destek oluyormuş iyi geliyor insana... Ben 2011 den sonra hayatımda yenilikler yapmaya başladım tekrar resime döndüm alaylı olarak çalışıyorum.Normalde iktisat ve pazarlama mezunuyum. Neyse çok uzattım demi nebiliyim tam bir hassas noktam olduğu içindir.Berika seninde dediğin gibi bende Rabbime yöneldim şu 4 senedir kendimi ibadete daha çok vererek ruhen sakinleştim çünkü öylede hayat sona erecek böylede en güzeli hayatın tadını çıkarmak.
2)Bu gibi zamanlarda ne dinlersin??
Bende bu müzikleri dinlerim :)

Ben Dost İle Dost Olmuşam - Yunus Emre Şiirleri - 21

Beni Mimleyen Berika'ma teşekkür ediyorum.Bende bir kaç arkadaşımı mimlemek istiyorum.
+belgin balaban
+iğne kutusu
+Tuba Yüksel
+Beyaz Begonvil
+Meleğin Günlüğü
+The Ruj


skype:fatofotofan mail:gonca4320@gmail.com facebook.com/Fatofotofan video

You Might Also Like

0 yorum

Yorum attığınız için teşekkür ederim