Şeyda'nın Günlüğü'nden Düğün Konsepti için Tavsiyeler



Fatofotofan'in bloğundan Merhaba.


Konuya geçmeden önce kısaca bir kendimi tanıtayım,Şeyda'nın Günlüğü bloğunun yazarıyım.Blogger arkadaslarımız ile birbirimize konuk yazar olmaya karar verdik.Görüyorum ki bu çok güzel bir etkinlik oldu. Fatofotofan da bana konuk yazar oldu. Yazısını Buradan okuyabilirsiniz.



Sizlere bugün burada Düğün konseptleri hakkında güzel görseller sunmak istedik. Bu Fatoş'un fikriydi. Umarım sizlerde beğenirsiniz.






İnce uzun vazoların içerisinde ki beyaz çicekler ortamı ne kadar da sakin ve sık kılmış. Siteye Bakabilirsiniz
                                     




Bu güzel tül kumaşlar sandalyeden çok ortama büyük bir renk katmış. Sizde düğününüz de böyle bir şey düşünebilirsiniz.. Site için Buraya tıklayabilirsiniz..







Sonbahar da yapılan bir düğün için uygun olabileceğini düşündüm.

Site için Tıklayın






Sahil kenarında bir düğün planlıyorsanız. Site için Tıklayın







Yine beyaz tül ve masanın ortasından yere kadar inen çicekler ortama bambaşka bir hava vermiş. Siteye bakmak için Tıklayın







Tahta bir yeri yemekli düğün  salonuna çevirebilirsiniz. Yada böyle ortamları seviyorsanız eminim bulabilirsiniz. SiteyeTiklayin




Sandalyelerin rengine ben bayıldım. Çok asıl duruyorlar.. Site için Tiklayabilirsiniz




Bana da beklerim. Sağlıcakla kalın.

Fatofotofan derki:Canım Şeydacım çok güzel bir yazı yazdı ve biraz yordum onu ama değdi hiç birşey emeksiz olmuyor işte.  Çoğu genç kıza yararlı olacak bir bilgiyi yazdığı için kendisine teşekkür ederim. Yine yazını beklerim özletme kendini Şeydam. 

You Might Also Like

3 yorum

  1. Harika fikirler bunlar! Bende yaklaşan düğünüm için bu konseptlerden uygulamak isterim doğrusu.Hepsi birbirinden güzel :) Ellerinize sağlık kızlar^^

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim