8 Mart Dünya Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun


Konuyu erken açıyorum biliyorum.Ama hergün özeldir diyerek yazıma başlıyorum.Biz kadınlar aslında güçlüyüz istesek başarabiliriz herşey öyle evet dememek lazım.Yeterki kendimize inanmalı ve güvenmeliyiz.Sakin verahat olmayız ki o zaman nasılda güzel oluyor herşey.Ne kadar kafaya takarsak o kadar çok sorunlar büyüyor.Kafamıza tokadan başka birşey takmayalım a dostlar.Bende şirin çizimimden bayanlara özel hediye setleri hazırladım.Belki bir celtinmen erkek örürde alır size yada iş yeri görürde çalışan bayanlara bu güzel setten alır diye düşünüyorum.Değerli olduğmuz hatırlatsınlar.Umarım beğenirsiniz.

You Might Also Like

6 yorum

  1. Seninde kadınlar günün kutlu olsun fatocum 😃

    YanıtlaSil
  2. Senin de kadınlar günün kutlu olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Yaa, çizime bayıldım, ellerinize sağlık. Bu arada takibe aldım, bana da beklerim. :) https://ladyoflochaber.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar emeklerine sağlık Senin de Kadınlar günün kutlu olsun canım benim ...Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. şirin yapıyon her zamaan :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba. Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Çizimleriniz harika, çok beğendim. Benim bloguma da beklerim. Sevgiler...
    http://ikikatmavi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum attığınız için teşekkür ederim